sobota, 12 maja 2012

[ . i gdy nic nie cieszy , żyj wspomnieniami . ]

Żeby otworzyć Nowy rozdział.
Najpierw trzeba zamknąć stary.



Kiedys wszystko było inne.
A obietnice, że sie nigdy nie zmienię stały się niczym.



Odwaga to nie jest narażenie się bez potrzeby



Mówia: 'będzie dobrze' . bo to nie ich problem . </3



Czasem nie mając nic , możesz dać najwięcej !


Uczyć bym był z kamienia, bym z kamienia był
i pozwól mi, pozwól mi spróbować jeszcze raz ;*


Zróbmy tak, żeby nasze szczęście
nie zależało od szczęścia innych... !!


-Chyba mam ochotę się napić.
-Prawie wszyscy mają taką ochotę, tylko o tym nie wiedzą.


Ile razy się jeszcze zawiodę na kimś,
na kim mi zależy ??


Życie to wielka impreza, zrób wszystko,
by nie być na niej kelnerem ;>


Bo o niektórych ludzi trzeba walczyć,
a o niektórych zapomnieć..


Daj mi siłę by żyć .
Bo nie mam już sił .


Patrząc na telefon , uświadamiam sobie ,
ile dla mnie znaczysz.


Nie pójdę do piachy, kiedy ktoś mi powie:
czas umierać brachu.


Życie jest jak Bitwa Na Głosy.
Różnica jest taka, że w życiu jest
Bitwa O Uczucia. ; /


Obiecuj tylko tyle, ile możesz dać.
Dawaj więcej niż obiecałeś. <3


Sezon na ogniska co sobotę uważam za otwarte


W życiu nie ma Game Over. Jest tylko Next Level.



Nigdy nie będzie idealnie. Ale zawsze
może być zajebiście ! :D



Wolę być wredna, ale lojalna.
Niż przesadnie mila, ale fałszywa.



Czasem trzeba pocierpieć by móc zrozumieć
czym jest szczęście.



`Why don't You come back to Me . ?
Why don't You love Me, anymore. ? `





1 komentarz:

  1. Świetny blog.! ;) Naprawdę bardzo mi się podoba :)).
    ;*
    Zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń