wtorek, 10 kwietnia 2012

♥ Sialala ^_^

` Moją miłością obdarowuję Ciebie codziennie 


Przekopię każdy centymetr ziemi tylko po to
by Ciebie odnaleźć <33


Są takie osoby, które pomimo
krzywdy jaką nam wyrządziły - nie zapomnimy ich . 


Chciałabym, że ktoś mi teraz powiedział,
że mnie kocha. ;c


Na mnie się nie krzyczy !
Mnie się przytula ;*


" Życie tylko raz zostało Ci dane,
Przez Boga , matkę w księdze zapisane . ! "
~Mesajah


Co mam zrobić jeśli nie mogę Cię zapomnieć ?? :(


Wszystko, co masz teraz w życiu,
jest wszystkim, czego potrzebujesz. !


Najgorsze jest to ... że jedna osoba kocha
druga ma na to wyjebane ; //


Czasami mam niewyobrażalne pragnienie,
by zacząć całe życie od nowa.


Kochająca osoba popełnia prawie zawsze
ten sam błąd, że nie czuję,
kiedy druga osoba przestaje ją kochać.. </3


i kolejny raz patrzę na to jak
rozpierdalasz mi życie... Zadowolony ? ;c


Największy błąd faceta -
Gdy przestaje zdobywać kobietę,
bo uznał, że zdobył ją ostatecznie.. !!


Jestem kurwa kosmitką ! :D


Każdy czasem lubi być sam,
ale nikt nie lubi być samotnym..


Nie urodziłam się jako wredna suka -

kiedyś byłam bardzo sympatyczna,
to życie nauczyło mnie dystansu, !


Jeżeli zechcesz mnie rzucić,
rzuć mnie na łóżko. <3


Są miejsca, które kojarzą się nam
z jedną osobą, której już nie ma,
a do których często wracamy -
by wspominać, jak pięknie było ♥


Po każdym dniu należy postawić kropkę.
Odwrócić kartkę.
I zacząć na nowo.


W niektórych miejscach jest aż duszno
od wspomnień


Nie znam roli, której gram.
Wiem tylko, że jest moja.
i NIKT nie zagra jej za mnie. !


` Miłość do muzyki,
to muzyka o miłości. <33
~SSS


Jeśli nie ma Happy Endu to znaczy,
że to nie koniec,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz